Petra Prudičová

Diplomová práce

Multilevel- marketing v České republice

Multi-level Marketing in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozborem a zhodnocením fungování multi-level marketingu v České republice. Vysvětluje jeho myšlenku a principy, přičemž teoretické poznatky aplikuje na konkrétní společnost, která se multi-level marketigem zabývá. Cílem je předstvait čtenářům tento systém nezaujatým způsobem a zhodnotit jeho fungování v praxi.
Abstract:
Graduation Theses concerns an analysis and evaluation, of how a multi-level marketing, functions in the Czech Republic. Explaining its ideals and principals, while it theoretically applies on a specific company, which is involved with multi-level marketing. The target is to introduce such system in an objective way and evaluate it in practice.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2010
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Ondřej Tyl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20001

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod