Produktové versus segmentové řízení banky – Ing. Martin Růžek
Ing. Martin Růžek
Bakalářská práce
Produktové versus segmentové řízení banky
Product versus segment driven bank
Anotace:
Autor práce popisuje hlavní rozdílnosti produktového a segmentového řízení banky. V první části se zaměřuje na začlenění do organizační struktury banky a náplně segmentového oddělení, jako je pochopení klientské základny a její rozčlenění, definování cílového produktového portfolia, zavedení systému zjišťování potřeb, změnu měření kvality obsluhy, výpočet hodnoty klienta pro banku, změnu motivace poradců …víceAbstract:
Author is describing the main differences of product and segment driven bank. First part is focused to the bank structure integration and segment department operations like customer base understanding and segmenattion, definition of target product portfolio, finding of customer needs, service quality measurement changing, customer value calculation, changing of key performance indicators, definition …víceKlíčová slova
Segmenty segmentace životní cyklus klienta cílové produktové portfolio hodnota klienta ukazatel křížového prodeje klíčové ukazatele plnění marketingový plán Segments segmentation customers life cycle target product portfolio customers value cross selling ratio (CSR) key performance indicators marketing plan
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l881g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2008
- Vedoucí: doc. RNDr. Petr Budinský, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Vladislav Pavlát, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finance a finanční služby
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení možnosti rozšíření produktového portfolia vybrané společnosti
Radim Ledecký -
Optimalizace produktového portfolia strojírenských podniků
Vendula Bílková -
Key performance indicators for website performance analysis
MD ALAMIN -
The Proposal of Key Performance Indicators Management to Achieve the Defined Financial Objectives of the Selected Company
Barbora Petrželová -
Analýza dat Condition Monitoringu pro potřeby Key Performance Indicators (KPI)
Jan Kelbl -
Development of a Social Network Monitoring Framework and Key Performance Indicators for a Professional Haircare Company
Julia Elisabeth Maurer -
Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company
Petra Sitková -
The Impact of Corporate Social Responsibility (CSR) Activities on Financial Performance: A European Banking Perspective
Shreyus Chhabra