Chování spotřebitele ve vztahu k fair trade produktům v Brně – Aneta Marečková
Aneta Marečková
Bakalářská práce
Chování spotřebitele ve vztahu k fair trade produktům v Brně
Consumer Behaviour Towards Fair Trade Products in Brno
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje chování spotřebitelů v Brně ve vztahu k fairtradovým produktům. Hlavním cílem je zjistit, jak jsou vnímány, jaké faktory spotřebitele ovlivňují a navrhnout marketingová doporučení. Teoretická část se věnuje spotřebitelskému chování a představení fair trade. Vlastní práce obsahuje orientační analýzu trhu fairtradových produktů a primární výzkum v podobě dotazníkového šetření …víceAbstract:
Bachelor thesis analyses consumer behaviour in relation to fair trade products in Brno. The main aim of thesis is to discover how they are perceived, what factors affect the consumers and propose marketing recommendations. The theoretical part deals with consumer behaviour and introduction of fair trade. The practical part includes orientation analysis of fair trade products market and primary research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Bc. Ondřej Melichar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Manažerské techniky
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Kamila Kubíková -
Chování spotřebitele při nákupu lyžařských permanentek u vybrané společnosti
Klára Gašparíková -
Chování spotřebitele na trhu s finančními produkty
Lenka Paráková -
Chování spotřebitele na trhu vzdělávání
Libor Pokorný -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Jaroslav Peterka -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
Denisa Čechová