Chování spotřebitele ve vztahu k fair trade produktům v Brně – Aneta Marečková
Aneta Marečková
Bachelor's thesis
Chování spotřebitele ve vztahu k fair trade produktům v Brně
Consumer Behaviour Towards Fair Trade Products in Brno
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje chování spotřebitelů v Brně ve vztahu k fairtradovým produktům. Hlavním cílem je zjistit, jak jsou vnímány, jaké faktory spotřebitele ovlivňují a navrhnout marketingová doporučení. Teoretická část se věnuje spotřebitelskému chování a představení fair trade. Vlastní práce obsahuje orientační analýzu trhu fairtradových produktů a primární výzkum v podobě dotazníkového šetření …moreAbstract:
Bachelor thesis analyses consumer behaviour in relation to fair trade products in Brno. The main aim of thesis is to discover how they are perceived, what factors affect the consumers and propose marketing recommendations. The theoretical part deals with consumer behaviour and introduction of fair trade. The practical part includes orientation analysis of fair trade products market and primary research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Bc. Ondřej Melichar, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAREČKOVÁ, Aneta. \textit{Chování spotřebitele ve vztahu k~fair trade produktům v~Brně}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/e7tint/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Trade management / Manažerské techniky
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Kamila Kubíková -
Chování spotřebitele při nákupu lyžařských permanentek u vybrané společnosti
Klára Gašparíková -
Chování spotřebitele na trhu s finančními produkty
Lenka Paráková -
Chování spotřebitele na trhu vzdělávání
Libor Pokorný -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Jaroslav Peterka -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
Denisa Čechová