Projekt kooperace školy a rodiny v rámci povinného předškolního vzdělávání – Simona Poláčková
Simona Poláčková
Bakalářská práce
Projekt kooperace školy a rodiny v rámci povinného předškolního vzdělávání
The project of cooperation between the school and the family regarding the compulsory preschool education
Anotace:
Bakalářská práce má aplikační charakter. Je zaměřena na kooperaci školy a rodiny v rámci povinného předškolního vzdělávání. V teoretické části jsou popsány aktéři spolupráce ve vztahu k dítěti. Další část je zaměřena na kooperaci školy a rodiny, možnosti jejich spolupráce a komunikaci mezi nimi. V poslední teoretické části práce jsou definovány pojmy týkající se posledního roku dítěte v mateřské škole …víceAbstract:
The bachelor thesis has applicative characteristics. The aim of the thesis is to map school and family cooperation under the terms of compulsory pre-school education. The theoretical part describes cooperative participants in relation to a child. The following part of the thesis turns to school and family cooperation, variety of possibilities and mutual communication. The objective of the last theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Poláčková, Simona. Projekt kooperace školy a rodiny v rámci povinného předškolního vzdělávání. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv povinného předškolního vzdělávání na četnost odkladů povinné školní docházky a názory učitelů mateřských škol a prvních tříd základních škol na povinné předškolní vzdělávání v Královehradeckém kraji
Hana SVATOŇOVÁ -
Povinné předškolní vzdělávání jako způsob podpory dětí ze znevýhodněného prostředí
Markéta Brabencová -
Povinné předškolní vzdělávání a jeho účinnost na školní úspěšnost u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí.
Šárka RYCHLÁ -
Povinné předškolní vzdělávání v době koronavirové krize
Andrea Milecová -
Povinné předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v MŠ Liblice
Karolína Novotná -
Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Pavlína Vráblíková -
Názory rodičů na povinné předškolní vzdělávání
Anita Machová -
Domácí vzdělávání jako forma plnění předškolního vzdělávání
Denisa MESSINGOVÁ