Vojtěch Svoboda
Master's thesis
Spotřební chování konzumentů výběrové kávy
Consumer behavior of specialty coffee users
Abstract:
Diplomová práce se zabývá aspekty spotřebního chování konzumentů výběrové kávy v České republice. Hlavním cílem práce je identifikovat rozdíly ve spotřebním chování mezi skupinou výběrových a tradičních spotřebitelů kávy. Sekundárním cílem je zjistit existenci vztahu mezi velikostí, respektive typem sídla bydliště a konzumací výběrové kávy. Teoretická část představuje problematiku a shrnuje dosavadní …moreAbstract:
This master ’s thesis deals with the aspects of consumer behaviour within the group of specialty coffee drinkers. The main aim of this thesis is to identify differences in consumer behaviour between group of traditional and specialty coffee users. Secondary aim is to determine the relationship between size and or type of residency place and specialty coffee consumption. Theoretical part presents assumptions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85261
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2022
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Marcela Zamazalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85261
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Consumer behaviour on the wine market compared in selected countries of the EU
Dagmar Fialová -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava -
Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic
Petra Širatovská