Bc. Silvie Hošková
Bachelor's thesis
Modernizace veřejné správy
Modernization of public administration
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá modernizací veřejné správy v současné době pomocí rozvoje informační technologie. První část obsahuje základní formy modernizace veřejné správy prostřednictvím projektu s názvem eGovernment. Druhá část popisuje kontaktní místa Czech Point a charakterizuje jeho služby a procesy, které výrazně zlepšují komunikaci mezi občanem a veřejnou správou. Závěrečná část práce se zabývá …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the modernization of public administration in the present through the development of information technology. The first section contains basic forms of modernization of public administration through a project called eGovernment. The second part describes the contact points Czech Point and characterizes its services and processes that significantly improve the communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cm47o/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Vladimír Čechák, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Administration
Theses on a related topic
-
Základní registry veřejné správy a evidence obyvatel
Karel Slatinský -
Evidence nemovitostí a základní registry
Radek Hřebík -
Registr územní identifikace, adres a nemovitostí a jeho možné využití v činnosti finančních úřadů
Lucie Hrušková -
Základní registry v zahraničí a v ČR
Iveta Tůmová -
Projekt Czech POINT
Marek Hradil -
Role a přínosy elektronických kontaktních míst Czech POINT v systému eGovernment ČR
Jaroslava Fůsová -
Analýza dostupnosti služeb veřejné správy pomocí služby Czech Point
Martina Potocká -
Analýza služeb Czech point a datových schránek
Jan Krug