Zalina Sagova

Bakalářská práce

Barva v reklamě

Colour in advertising
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak kategorie produktů ovlivňují výběr barev. Teoretická část popisuje základní pojmy reklamy, historii používání barev, jak barva ovlivňuje psychický a fyzický stav člověka a estetiku barev. V první polovině praktické části bylo analyzováno 500 log a reklam. Prostřednictvím této analýzy byly identifikovány kategorie produktů, které používají určité barvy. Dále …více
Abstract:
The aim of this bachelor's work is to identify how product categories influence colour choices. The theoretical part describes the basic concepts of advertising, the history of the use of colour, how colour affects the psychological state of a person and the aesthetics of colour. In the first half of the practical part, 500 logos and advertisements were analyzed. With the help of to this analysis, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 1. 2022
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85294

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management