Bc. Veronika Lisá

Diplomová práce

Vliv barev a jeho využití v marketingu

Effect of color its use in marketing
Anotace:
Barvy nás obklopují na každém našem kroku. Prostřednictvím jich můžeme ovlivňovat naše pocity, nálady a rozhodování. V barvách je velká síla, kterou se snaží využít především obchodníci a pomocí barev se pak snaží i účinně působit na spotřebitele. Téma jsem si vybrala především pro jeho neustálou aktuálnost a důležitost. V první části mé práce se zabývám především tím jak člověk vůbec dokáže vnímat …více
Abstract:
Colors surround us at every step. Through them we can affect our feelings, moods, and decision-making. In the colours is a great power, which seeks to use mostly merchants and by using color and then trying to effectively act on the consumer.The topic I chose for his constant timeliness and importance. In the first part of my work, I explore, in particular, how man can perceive what authorities used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Jančík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní