Lucie Müllerová

Diplomová práce

Effectiveness of Sales Promotion Tools in the FMCG Sector

Efektivita nástrojů podpory prodeje v sektoru FMCG
Anotace:
Diplomová práce se zabývá efektivitou podpory prodeje v sektoru rychloobrátkového zboží. Jejím hlavním cílem je vyvodit relevantní závěry o povaze, efektech a dopadu nástrojů podpory prodeje v produktové kategorii snídaňových cereálií na základě důkladné analýzy jednotlivých efektů podpory prodeje. Práce se zabývá otázkou, zda je podpora prodeje přínosná z dlouhodobého hlediska a jakým způsobem ovlivňuje …více
Abstract:
The overall goal of this thesis is to draw relevant conclusions about the nature, impact and characteristics of sales promotions within the category of ready-to-eat cereals, based on thorough analysis of their effects. It is studied, whether sales promotions are beneficial or not for the long-term sales and how the shopper behaviour is influenced by the sales promotion activities. The effects of sales …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29891