Bc. Šárka Hejhalová

Bakalářská práce

Uplatnění psychologie v marketingu

The application of psychology in marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá uplatněním psychologie v marketingu. Práce je systematicky rozdělena na teoretickou část, praktickou část, výstupy a poznatky práce. Teoretická část si bere za cíl popsat marketing a psychologii, které jsou nedílnou součástí práce a faktory ovlivňující spotřební chování, ale hlavně psychologické faktory, které jsou ústředním tématem této bakalářské práce. Cílem analytické …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the application of psychology in marketing. The thesis is systematically divided into a theoretical part, a practical part, outputs and findings of the thesis. The theoretical part aims to describe marketing and psychology, which are an important part of the thesis and are also factors influencing consumer‘s behavior, but mainly psychological factors, which are the central …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2024
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/j25mx/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Oponent: Ing. Barbora Koklarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)