Uplatnění psychologie v marketingu – Bc. Šárka Hejhalová
Bc. Šárka Hejhalová
Bakalářská práce
Uplatnění psychologie v marketingu
The application of psychology in marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá uplatněním psychologie v marketingu. Práce je systematicky rozdělena na teoretickou část, praktickou část, výstupy a poznatky práce. Teoretická část si bere za cíl popsat marketing a psychologii, které jsou nedílnou součástí práce a faktory ovlivňující spotřební chování, ale hlavně psychologické faktory, které jsou ústředním tématem této bakalářské práce. Cílem analytické …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the application of psychology in marketing. The thesis is systematically divided into a theoretical part, a practical part, outputs and findings of the thesis. The theoretical part aims to describe marketing and psychology, which are an important part of the thesis and are also factors influencing consumer‘s behavior, but mainly psychological factors, which are the central …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/j25mx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: Ing. Barbora Koklarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEJHALOVÁ, Šárka. \textit{Uplatnění psychologie v marketingu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/e86yok/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické faktory ovlivňující loajalitu zákazníků
Michal Filek -
Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů
Petra Němcová -
Psychologické faktory ovlivňující podporu prodeje
Petr Neckař -
Osobné a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování
Yulia Kuti -
Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů
Hana Řádková -
Psychologické faktory v liečbe nadváhy a obezity
Valéria Kolcunová -
Factors driving consumer’s decision related to mobile phones
Hong Ngoc Dang -
Factors determining farming succession process in Colombia. The case of Chaparral, Tolima
Yessika Alejandra Garcia Cano