Bc. Petr Neckař

Diplomová práce

Psychologické faktory ovlivňující podporu prodeje

Psychological factors affecting sales support
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu využití psychologie v oblasti marketingu. Jejím cílem bylo zhodnotit marketingové aktivity vybrané společnosti, konkrétně AAA Auto. Teoretická část se zaměřila na představení poznatků týkajících se možností podpory prodeje, a to i s využitím aspektů psychologických, a také na psychologii reklamy. Praktická část pak byla rozdělena na dvě části, první hodnotila online …více
Abstract:
The diploma thesis is devoted to the topic of the use of psychology in marketing. Its aim was to evaluate marketing activities of a selected company – AAA Auto. The theoretical part focused on introduction of findings on sales promotion possibilities and its psychological aspects including advertising psychology. The practical section was divided into two parts. The first one evaluated on-line banner …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce