Ing. Rohith Infant Felix Arputharaj

Diplomová práce

Comparison of marketing in India and Czechia

Comparison of marketing in India and Czechia
Anotace:
The Aim of this thesis is to compare and analyze the marketing strategies of companies in two countries, India and Czech and create guidelines for other companies. Theoretical part broadly explains the nature of the business environment, the general concepts and characteristics of the topic, including the introduction of individual components of marketing mix, strategies and possible barriers. In practical …více
Abstract:
The Aim of this thesis is to compare and analyze the marketing strategies of companies in two countries, India and Czech and create guidelines for other companies. Theoretical part broadly explains the nature of the business environment, the general concepts and characteristics of the topic, including the introduction of individual components of marketing mix, strategies and possible barriers. In practical …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ok279/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 8. 2021
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: doc. RNDr. Ing. Roman Šperka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné