Error analysis of texts written by Czech EFL students – Bc. Radka Hulvová
Bc. Radka Hulvová
Diplomová práce
Error analysis of texts written by Czech EFL students
Error analysis of texts written by Czech EFL students
Anotace:
Tato magisterská práce se zabývá problematikou jazykové přesnosti a chyb v písemném projevu studentů střední školy. Analyzovaný vzorek tvořilo 36 prací od 18 studentů, jejichž úroveň jazykové kompetence odpovídá úrovni B1 – B2 (SERJ, 2002). Analýza se zabývá chybami v gramatice, lexiku, formě a větné stavbě. Ke kategorizaci využívá upravenou chybovou taxonomii vytvořenou v lovaňském centru pro korpusovou …víceAbstract:
This Master’s thesis is concerned with accuracy and errors in written production of Czech secondary school students. The analyzed sample consists of 36 texts produced by 18 students whose level of language proficiency is at the B1 –B2 level of language competence (CEFR, 2001). The analysis focuses on errors in grammar, lexis, form, and sentence structure, and for the categorization of errors uses an …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j6ytv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2018
- Vedoucí: Mgr. František Tůma, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Simona Kalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Errors and Error Treatment in Secondary School Student Writing
Petra Kohoutová -
"Could you repeat IT?": Error Analysis of Pair Work Oral Production of Czech Secondary School Students
Miryana Georgieva Slavíková -
Error Analysis: Comparison of B1 and B2 Czech EFL Learners
Silvia Štulrajterová -
Error Analysis of Texts Written by Czech Secondary School Students: A Case Study
Tereza Gajdošová -
Quantitative Methods in Error Analysis on the Example of Errors in Academic Writing by Czech Advanced Learners of English
Irina Matusevich -
Teaching English Pronunciation to Young Learners - Focus on Accuracy
Adéla Králová