Use of music as both a teaching method and therapy – Bc. Radek Doskočil
Bc. Radek Doskočil
Diplomová práce
Use of music as both a teaching method and therapy
Use of music as both a teaching method and therapy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím hudby ve výuce angličtiny nejen jako učební metody, ale také jako terapeutické metody se zaměřením na propojení těchto metod a jejich následovném využití na běžných základních školách pro rozvoj jazykových schopností žáků. Cílem práce je seznámit učitele s pojmem muzikoterapie, najít spolehlivé zdroje, které dokazují efektivnost používání hudby v hodinách anglického …víceAbstract:
The master’s thesis deals with the use of music as both a teaching method and therapy in English lessons with the focus on the connection between these methods of use and its possible use of both in mainstream schools to develop the language of the pupils. The aim of the thesis is to get teachers acquainted with music therapy, find out reliable sources proving the effectiveness of using music in English …víceKeywords
hudba muzikoterapie písně výuka anglického jazyka stadium anglického jazyka výukové metody jazykové dovednosti hudba ve výuce písně ve výuce muzikoterapie na běžných základních školách kvantitativní výzkum music music therapy songs teaching English learning English teaching methods language skills music in classroom songs in classroom music therapy in mainstream schools quantitative research
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fsnvx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedoucí: M.A. Ailsa Marion Randall
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
Barbora NERMUŤOVÁ -
Prvky muzikoterapie a hudební výchovy v inkluzivním vzdělávání na 1. stupni ZŠ
Klára ŠPINAROVÁ -
Active Approach in Music Education: Designing Teaching Materials for CLIL Music Lessons at Lower-Secondary Schools
Tereza Tesarčíková -
The Integration of English Language and Music at Lower Secondary Schools with an Emphasis on the Development of Practical Skills
Marie Stodůlková -
Interconnection of Music and English Language in Teaching at Lower Secondary Schools
Johana Palová -
Music education and its influence on young learners of English
Veronika Břoušková -
The use of Interactive Whiteboards in English lessons at Czech schools
Kateřina Štruncová -
Reading Activities for the Basic Schools
Jana Janečková