Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v České republice – Mgr. Oldřich Johannes Petr
Mgr. Oldřich Johannes Petr
Diplomová práce
Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v České republice
Corporate Social Responsibility and its Application in the Czech Republic
Anotace:
Tématu společenské odpovědnosti firem je na mezinárodní úrovni věnována již řadu let velká pozornost. Podporu má nejen ze strany Evropské unie, národních a nadnárodních organizací, ale také řady vlád a především firem samotných. S vývojem společnosti se také mění prostředí, ve kterém se firmy nacházejí. Společenská odpovědnost firem se v podmínkách globalizovaného trhu stává významným prvkem strategie …víceAbstract:
The topic of corporate social responsibility has been discussed on international level for many years. It is supported not only by the European Union, national and multinational organizations, but also by governments and above all by firms themselves. With the development of the society also the environment in which the firms operate is changing. Corporate social responsibility is becoming an important …víceKlíčová slova
Banky etika etický kodex firemní filantropie firemní dárcovství firemní dobrovolnictví firemní občanství podnikatelská etika společenská odpovědnost firem stakeholdeři udržitelný rozvoj. banks ethics ethical code corporate philanthropy corporate donations corporate volunteers corporate citizenship business ethics corporate social responsibility stakeholders sustainable development.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f4j2g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia