Bc. Jan Šlemar

Bachelor's thesis

Reklama a podpora prodeje jako nástroj komunikačního mixu firmy APPLE

Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá dopadem reklamy na rozhodování zákazníka, podporou prodeje a vlivem těchto aspektů. Práce je členěna celkem do 7 kapitol, které jsou dále rozpracovány na jednotlivé podkapitoly. V analytické části jsem rozepsal literární rešerši, která je zaměřena na vymezení jednotlivých pojmů vyskytujících se v oblasti reklamy a pojmů, které úzce souvisejí s reklamním prostředím. V …viac
Abstract:
This bachelor work is targeted on Sales promotion and commercials and its influence on customer’s behavior. Work is dividend into five chapters, which are furtherly divided into the subchapters. In analytic part I broke down literature search, which is targeted on particular terms from Commercials and Sales support and term which are closely connected with commercial zone. In the next part there are …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedúci: Ing. Lenka Hrubá
  • Oponent: Ing. Gabriela Mádlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management