Bc. Zuzana KOŽEHUBOVÁ

Diplomová práce

Projekt vstupu firmy Z STUDIO na maďarský trh

Project of the entry of Z STUDIO on the Hungarian market
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit projekt vedoucí ke vstupu firmy Z STUDIO na maďarský trh. Práce je rozdělena do dvou částí {--} teoretické a praktické, která je dále dělena na analytickou a projektovou. Teoretická část vysvětluje problematiku vstupu firem na zahraniční trhy. Analytická část pak zkoumá prostředí firmy a maďarský trh. V závěrečné části práce je předkládán projekt vstupu společnosti na maďarský …více
Abstract:
The aim of this thesis is to create a project leading to the entry of Z STUDIO on the Hungarian market. The thesis is divided into two parts {--} theoretical and practical that is further divided into analytical part and project part. The theoretical part explains the company entry on the foreign markets generally. Analytical part analyses company environment and Hungarian market. The project on entering …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor: 15322

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOŽEHUBOVÁ, Zuzana. Projekt vstupu firmy Z STUDIO na maďarský trh. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing