Bc. Veronika ZVĚŘINOVÁ

Diplomová práce

Marketingové strategie cestovního ruchu destinačních společností v Česku

Marketing tourism strategoes of destination agencies in Czechia
Anotace:
Management turistické destinace je chápán jako strategie pro regiony, které usilují o společnou akci různých aktérů za účelem podpory cestovního ruchu v daném území. Cílem této diplomové práce je analyzovat činnost destinačních společností na území Česka a jejich marketingových strategií. V teoretické části se práce zaměřuje na klíčové pojmy destinačního managementu, marketingových strategií a destinačních …více
Abstract:
Tourism destination management is understood as a strategy for regions that seeks joint action by different actors to promote tourism in a given area. The aim of this thesis is to analyse the activities of destination companies in the Czech Republic and their marketing strategies. The theoretical part of the thesis focuses on the key concepts of destination management, marketing strategies and destination …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Vladan Hruška, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZVĚŘINOVÁ, Veronika. Marketingové strategie cestovního ruchu destinačních společností v Česku. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Přírodovědecká fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Geografie / Geografie