Marketingové strategie cestovního ruchu destinačních společností v Česku – Bc. Veronika ZVĚŘINOVÁ
Bc. Veronika ZVĚŘINOVÁ
Master's thesis
Marketingové strategie cestovního ruchu destinačních společností v Česku
Marketing tourism strategoes of destination agencies in Czechia
Abstract:
Management turistické destinace je chápán jako strategie pro regiony, které usilují o společnou akci různých aktérů za účelem podpory cestovního ruchu v daném území. Cílem této diplomové práce je analyzovat činnost destinačních společností na území Česka a jejich marketingových strategií. V teoretické části se práce zaměřuje na klíčové pojmy destinačního managementu, marketingových strategií a destinačních …moreAbstract:
Tourism destination management is understood as a strategy for regions that seeks joint action by different actors to promote tourism in a given area. The aim of this thesis is to analyse the activities of destination companies in the Czech Republic and their marketing strategies. The theoretical part of the thesis focuses on the key concepts of destination management, marketing strategies and destination …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Vladan Hruška, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZVĚŘINOVÁ, Veronika. \textit{Marketingové strategie cestovního ruchu destinačních společností v Česku}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Science. 2024. Available from: https://theses.cz/id/e9b4rf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZVĚŘINOVÁ, Veronika. Marketingové strategie cestovního ruchu destinačních společností v Česku. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Geography / Geography
Theses on a related topic
-
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Destinační management a jeho socio-kulturní kontext
Tereza Brychtová -
Destinační management a jeho ekonomický kontext
Kateřina Kotíková -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda