Bc. Veronika ZVĚŘINOVÁ

Master's thesis

Marketingové strategie cestovního ruchu destinačních společností v Česku

Marketing tourism strategoes of destination agencies in Czechia
Abstract:
Management turistické destinace je chápán jako strategie pro regiony, které usilují o společnou akci různých aktérů za účelem podpory cestovního ruchu v daném území. Cílem této diplomové práce je analyzovat činnost destinačních společností na území Česka a jejich marketingových strategií. V teoretické části se práce zaměřuje na klíčové pojmy destinačního managementu, marketingových strategií a destinačních …more
Abstract:
Tourism destination management is understood as a strategy for regions that seeks joint action by different actors to promote tourism in a given area. The aim of this thesis is to analyse the activities of destination companies in the Czech Republic and their marketing strategies. The theoretical part of the thesis focuses on the key concepts of destination management, marketing strategies and destination …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Vladan Hruška, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZVĚŘINOVÁ, Veronika. Marketingové strategie cestovního ruchu destinačních společností v Česku. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakulta