Marketingové strategie cestovního ruchu destinačních společností v Česku – Bc. Veronika ZVĚŘINOVÁ
Bc. Veronika ZVĚŘINOVÁ
Diplomová práce
Marketingové strategie cestovního ruchu destinačních společností v Česku
Marketing tourism strategoes of destination agencies in Czechia
Anotace:
Management turistické destinace je chápán jako strategie pro regiony, které usilují o společnou akci různých aktérů za účelem podpory cestovního ruchu v daném území. Cílem této diplomové práce je analyzovat činnost destinačních společností na území Česka a jejich marketingových strategií. V teoretické části se práce zaměřuje na klíčové pojmy destinačního managementu, marketingových strategií a destinačních …víceAbstract:
Tourism destination management is understood as a strategy for regions that seeks joint action by different actors to promote tourism in a given area. The aim of this thesis is to analyse the activities of destination companies in the Czech Republic and their marketing strategies. The theoretical part of the thesis focuses on the key concepts of destination management, marketing strategies and destination …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vladan Hruška, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZVĚŘINOVÁ, Veronika. \textit{Marketingové strategie cestovního ruchu destinačních společností v Česku}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Přírodovědecká fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/e9b4rf/.
Jak správně citovat práci
ZVĚŘINOVÁ, Veronika. Marketingové strategie cestovního ruchu destinačních společností v Česku. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Geografie / Geografie
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Destinační management a jeho ekonomický kontext
Kateřina Kotíková -
Destinační management a jeho socio-kulturní kontext
Tereza Brychtová -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda