Vliv influencer marketingu na formování turistické poptávky – Ivana Tomanová
Ivana Tomanová
Bakalářská práce
Vliv influencer marketingu na formování turistické poptávky
Influencer marketing and its influence on demand in tourism
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je influencer marketing a jeho vliv na formování poptávky v cestovním ruchu. Cílem této bakalářské práce je ukázat, že lze influencer marketing využít k propagaci destinací v cestovním ruchu a navrhnout, jak influencer marketing využít ke zmírnění nadměrného cestovního ruchu v konkrétní destinaci. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. První část je …víceAbstract:
This bachelor thesis investigates influencer marketing and its influence on demand in tourism. The aim of this thesis is to prove that it is possible to use influencer marketing in promoting destinations in tourism and to suggest, how to use influencer marketing in order to reduce overtourism in concrete destination. This thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89038
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Petr Janeček
- Oponent: Lukáš Pichlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89038
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Analýza poptávky v oblasti cestovního ruchu a její využití v podnikatelské strategii vybraného podniku
Adile Kachka -
Analýza faktorů ovlivńující cestovní ruch v České socialistické republice v letech 1965–1980
Marek Foršt -
Analýza teambuildingových akcí v pohledu nabídky a poptávky v Liberci a v Praze
Anna KOVÁŘOVÁ -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Analýza poptávky v lázeňském cestovním ruchu České republiky
Lucie Panská -
Individualizace poptávky především v mezinárodním cestovním ruchu
Linda Šatoplechová -
Návrh strategie rozvoje turismu pro vybrané místo ČR zapsané v UNESCO
Aneta Suchá -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová