Ivana Tomanová

Bakalářská práce

Vliv influencer marketingu na formování turistické poptávky

Influencer marketing and its influence on demand in tourism
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je influencer marketing a jeho vliv na formování poptávky v cestovním ruchu. Cílem této bakalářské práce je ukázat, že lze influencer marketing využít k propagaci destinací v cestovním ruchu a navrhnout, jak influencer marketing využít ke zmírnění nadměrného cestovního ruchu v konkrétní destinaci. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. První část je …více
Abstract:
This bachelor thesis investigates influencer marketing and its influence on demand in tourism. The aim of this thesis is to prove that it is possible to use influencer marketing in promoting destinations in tourism and to suggest, how to use influencer marketing in order to reduce overtourism in concrete destination. This thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and contains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Petr Janeček
  • Oponent: Lukáš Pichlík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89038