Hana Dominová

Bakalářská práce

Srovnání vlivu reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy

Anotace:
V mé bakalářské práci jsem se zaměřila na propagaci a podporu prodeje u Kavárny Kávy. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována problematice základních pojmů reklamy a podpory prodeje: postavení, formy, klady a zápory, výrobek a jeho fáze, jednotlivé analýzy. V praktické části se zabývám představením firmy, výsledky analýz, závěry a opatření. Po načerpání …více
Abstract:
I have focused in my work on the promotion and sales support of the Cafe Káva. My work is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to the issue of the fundamental concepts of advertising and sales promotion: position, form, pros and cons of the product and its phases, individual analysis. Practical part introduces the business, analysis results, conclusions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2013
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petra Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích