Srovnání vlivu reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy – Hana Dominová
Hana Dominová
Bakalářská práce
Srovnání vlivu reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy
Anotace:
V mé bakalářské práci jsem se zaměřila na propagaci a podporu prodeje u Kavárny Kávy. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována problematice základních pojmů reklamy a podpory prodeje: postavení, formy, klady a zápory, výrobek a jeho fáze, jednotlivé analýzy. V praktické části se zabývám představením firmy, výsledky analýz, závěry a opatření. Po načerpání …víceAbstract:
I have focused in my work on the promotion and sales support of the Cafe Káva. My work is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to the issue of the fundamental concepts of advertising and sales promotion: position, form, pros and cons of the product and its phases, individual analysis. Practical part introduces the business, analysis results, conclusions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/nvk0f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2013
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Dvořáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOMINOVÁ, Hana. \textit{Srovnání vlivu reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/e9ozzo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
Tereza Matějíčková -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Zvyšování tržeb pomocí PPC a Social Media reklam
Timur Vagabov -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia