Návrh marketingové strategie technologického startupu – Hanka Těšitelová
Hanka Těšitelová
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie technologického startupu
Marketing strategy proposal of technological startup
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje online marketingové strategii. Cílem práce je navržení a implementace online marketingové strategie pro technologický startup, který se zabývá vývojem webové aplikace, která uživatelům usnadňuje správu a nastavení výkonnostních reklam. Teoretická část vysvětluje pojem online marketing a online komunikace, dále se zaměřuje na vybrané nástroje online komunikace a jejich metriky …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with online marketing strategy. The main goal of the thesis is to design and implement an online marketing strategy for a technology startup, which develops a web application that makes it easier for users to manage and set up performance ads. The theoretical part explains the concept of online marketing and online communication. Next part focuses on selected tools of online …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Dostál
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Těšitelová, Hanka. Návrh marketingové strategie technologického startupu. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Barbora Dědourková -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Online marketingová strategie start-upu
Gabriela Jánová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
7. 5. 2022