Mentální mapování a rozvíjení kritického myšlení v primárním vzdělávání – Veronika Jabůrková
Veronika Jabůrková
Diplomová práce
Mentální mapování a rozvíjení kritického myšlení v primárním vzdělávání
The Mind Mapping and Development of Critical Thinking in Primary Education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozvíjením kritického myšlení v primárním vzdělávání. Teoretická část seznamuje čtenáře se specifiky vývojového období žáka mladšího školního věku, projektovým vyučováním, zejména jeho historií a terminologickým vymezením. První část dále přibližuje samotný termín kritické myšlení, seznamuje s programem Čtením a psaním ke kritickému myšlení, pojednává o třífázovém modelu učení …víceAbstract:
Diploma work is dealing with developing the subject matter of critical thinking at the primary schools. Theoretical part introduces the readers with specific development of the period in the junior school departments for children aged 6 to 12, and project education especially with its history and terminology limits. The first part brings forward the very term of subject matter of critical thinking …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2015
Zveřejnit od: 30. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Bednářová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JABŮRKOVÁ, Veronika. \textit{Mentální mapování a rozvíjení kritického myšlení v primárním vzdělávání}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ea1wq8/.
Jak správně citovat práci
Jabůrková, Veronika. Mentální mapování a rozvíjení kritického myšlení v primárním vzdělávání. Liberec, 2015. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Specifické poruchy učení a chovoání, Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků běžných nespecializovaných základních škol a základních škol implementující program čtení a psaní ke kritickému myšlení
Iva HEJDOVÁ -
Návrh metodického materiálu k výuce vybraných témat z genetiky ve výchově ke zdraví
Michal Horký -
Metody čtením a psaním ke kritickému myšlení ve společenskovědním vzdělávání
Nikola ŠKODÁKOVÁ -
Vzdělávání k demokratickému občanství pomocí metod Filozofie pro děti a Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Martin Drnek -
Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků běžných nespecializovaných základních škol a základních škol implementující program čtení a psaní ke kritickému myšlení
Iva HEJDOVÁ -
Čtením a psaním ke kritickému myšlení v 5. ročníku ZŠ
Marcela OTAVOVÁ -
Program čtením a psaním ke kritickému myšlení v hodinách náboženství na 2. stupni ZŠ
Libor ŠIRŮČEK -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ