Bc. Linda Šalanská

Master's thesis

Marketingové aktivity města Mostu směřující ke zvýšení efektivity a koordinací kulturně-společenských akcí

Marketing activities of the Town of Most leading to increased efficiency and coordination of cultural and social events
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingové aktivity města Mostu směřující ke zvýšení efektivity a koordinací kulturně-společenských akcí. V první části práce jsou definovány základní principy marketingu a marketingové nástroje. Dále je objasněna podstata marketingu v oblasti veřejné správy a význam strategického řízení obcí v konkurenčním prostředí. Následně je popsán proces implementace marketingového …more
Abstract:
The thesis focuses on marketing activities of the city of Most aimed at increasing the efficiency and coordination of cultural and social events. The first part of the thesis defines the basic principles of marketing and marketing tools. Furthermore, the essence of marketing in the area of public administration and the importance of strategic management of municipalities in a competitive environment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2019
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní