Bc. Zdeňka Daněčková

Bakalářská práce

Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem

Affect of TEACCH on a pupil with intellectual disability and autism
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem. Jak ovlivňuje chování žáka a jak se s její pomocí dá omezit problémové chování. První dvě kapitoly, teoretická část, jsou zaměřeny na přiblížení základních pojmů, kterými jsou mentální postižení, autismus, problémové chování, vzdělávání žáků s postižením, jejich rodinu a strukturované učení …více
Abstract:
This thesis focuses on the influence of affect of TEACCH on pupil with intellectual disability and autism. How it affects student behavior and how you can use it to reduce problem behavior. The first two chapters, the theoretical part, they focused on basic concepts, which are intellectual disability, autism, problem behaviors, education of students with disabilities, their families and TEACCH. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta