Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem – Bc. Zdeňka Daněčková
Bc. Zdeňka Daněčková
Bakalářská práce
Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem
Affect of TEACCH on a pupil with intellectual disability and autism
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem. Jak ovlivňuje chování žáka a jak se s její pomocí dá omezit problémové chování. První dvě kapitoly, teoretická část, jsou zaměřeny na přiblížení základních pojmů, kterými jsou mentální postižení, autismus, problémové chování, vzdělávání žáků s postižením, jejich rodinu a strukturované učení …víceAbstract:
This thesis focuses on the influence of affect of TEACCH on pupil with intellectual disability and autism. How it affects student behavior and how you can use it to reduce problem behavior. The first two chapters, the theoretical part, they focused on basic concepts, which are intellectual disability, autism, problem behaviors, education of students with disabilities, their families and TEACCH. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vma97/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Komunikace osob s mentálním postižením
Petra Hornyáková -
Rozvoj komunikační kompetence u žáků s mentálním postižením za využití metod alternativní a augmentativní komunikace
Kristýna MIKEŠTÍKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u jedinců s mentálním postižením v předškolním věku
Anna KADERKOVÁ -
Využití strukturovaného učení nejen u žáků s PAS
Nikola Kadečková -
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Problémové chování osob s mentálním postižením a autismem
Michaela Schleiderová