Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem – Bc. Zdeňka Daněčková
Bc. Zdeňka Daněčková
Bachelor's thesis
Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem
Affect of TEACCH on a pupil with intellectual disability and autism
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem. Jak ovlivňuje chování žáka a jak se s její pomocí dá omezit problémové chování. První dvě kapitoly, teoretická část, jsou zaměřeny na přiblížení základních pojmů, kterými jsou mentální postižení, autismus, problémové chování, vzdělávání žáků s postižením, jejich rodinu a strukturované učení …moreAbstract:
This thesis focuses on the influence of affect of TEACCH on pupil with intellectual disability and autism. How it affects student behavior and how you can use it to reduce problem behavior. The first two chapters, the theoretical part, they focused on basic concepts, which are intellectual disability, autism, problem behaviors, education of students with disabilities, their families and TEACCH. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vma97/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2016
- Supervisor: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DANĚČKOVÁ, Zdeňka. \textit{Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/ea7fsz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Komunikace osob s mentálním postižením
Petra Hornyáková -
Rozvoj komunikační kompetence u žáků s mentálním postižením za využití metod alternativní a augmentativní komunikace
Kristýna MIKEŠTÍKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u jedinců s mentálním postižením v předškolním věku
Anna KADERKOVÁ -
Využití strukturovaného učení nejen u žáků s PAS
Nikola Kadečková -
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Problémové chování osob s mentálním postižením a autismem
Michaela Schleiderová