Úloha reklamy při vytváření zdravého životního stylu – Bc. Pavlína Mázlová
Bc. Pavlína Mázlová
Diplomová práce
Úloha reklamy při vytváření zdravého životního stylu
The Role of Advertising on Creating a Healthy Life Style
Anotace:
Práce se zabývá problematikou působení reklamy na internetu a sociálních sítích na zdravý životní styl. Pro přiblížení vlivu reklamy jsou definovány různé formy, které se na internetu vyskytují a mohou člověka ovlivňovat. Dále je vysvětlen pojem zdravý životní styl, který je v nynější době velice aktuální a v médiích i mezi lidmi často skloňovaný. Praktická část práce informuje o zvolené kvalitativní …víceAbstract:
The study examines impact of internet and social networks advertising on healthy life style. In order to describe the influence, several forms of advertising that may have impact on people are defined. Additionally, the term healthy life styl, which is recently often discussed among both people and media, is described. The practical part of the study informs about qualitative method and detailed interview …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pj97l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Luděk Vajner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Jan Borýsek -
Internetová reklama na sociálních sítích
Jana Jelínková -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Tereza Jagošová -
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
Michal Bořecký -
Vliv medií na mládež
Anežka Daňková -
Reklama v bankovním sektoru a její vliv na retailové zákazníky
Karolína Králová -
Efektivita působení reklamy na internetových pornografických stránkách
Dominik Gerža