The Linguistics of Online Self-branding: the case of the female fitness coach – Eliška DOMBKOVÁ
Eliška DOMBKOVÁ
Bakalářská práce
The Linguistics of Online Self-branding: the case of the female fitness coach
The Linguistics of Online Self-branding: the case of the female fitness coach
Abstract:
The bachelor thesis deals with language matter of fitness coaches' posts on Instagram, specificaly with the communication and textual strategies they use in the construction of their personal brands and in marketing themselves. The aim of the thesis is linguistic analysis of used strategies, interpretation of each means and difference. The thesis contains theory concerning the social media and analyses …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá jazykovou stránkou příspěvků fitnessových kouček na Instagramu, konkrétně komunikačními a textovými strategiemi, kterých přispěvatelky využívají v sebepropagaci a marketingu. Cílem této práce je lingvistická analýza použitých strategií, interpretace jednotlivých prostředků a odlišností. Práce zahrnuje teorii vztahující se k sociálním médiím a analyzuje, jak si koučky budují …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Magdalena Hanusková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOMBKOVÁ, Eliška. The Linguistics of Online Self-branding: the case of the female fitness coach. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
Alexandra Mušáková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Definice komunikační strategie pro sociální sítě B2B firmy
Johana Přádková -
Návrh komunikační strategie pro drobný podnik s využitím sociálních médií
Tereza Čonková -
Komunikační strategie ZOO Dvůr Králové a.s. se zaměřením na sociální média
Adéla Fejková -
Komunikační strategie sociálních sítí Academia Film Olomouc
Jennifer Chlebková