Program Jdeme společně jako možnost rozvoje emoční inteligence u pracovníků s dětmi do 7 let v pomáhajících profesích – Bc. Ivana Fraňková
Bc. Ivana Fraňková
Master's thesis
Program Jdeme společně jako možnost rozvoje emoční inteligence u pracovníků s dětmi do 7 let v pomáhajících profesích
The "We go together" Programme as a way to Develop Emotional Intelligence in Helping Profession Workers
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá rozvojem emoční inteligence pracovníků s dětmi do 7 let v pomáhajících profesích. Přibližuje psychologický konstrukt emoční inteligence a představuje modely současných autorů. Na základě moderních poznatků z oboru afektivní neurologie seznamuje s vývojem emocionality a zamýšlí se nad přínosem emoční inteligence dospělého jedince pro rozvoj dítěte do 7 let. Z aktuální nabídky …viacAbstract:
The master thesis deals with development of emotional intelligence in people of helping professions working with children up to 7 years of age. It clarifies a psychological structure of emotional intelligence and introduces models of contemporary authors. It explains the development of emotionality on the basis of modern findings in affective neurology and it examines positive effects of emotional …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Zverejniť od: 13. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRAŇKOVÁ, Ivana. \textit{Program Jdeme společně jako možnost rozvoje emoční inteligence u pracovníků s dětmi do 7 let v pomáhajících profesích}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/eao0w7/.
Jak správně citovat práci
Fraňková, Ivana. Program Jdeme společně jako možnost rozvoje emoční inteligence u pracovníků s dětmi do 7 let v pomáhajících profesích. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Šestifaktorový model osobnosti a emoční inteligence
Hana PANOCOVÁ -
Emoční inteligence u budoucích a stávajících speciálních pedagogů
Martina MAŇÁKOVÁ -
Emoční inteligence - rozvoj emočně - sociálních dovedností u dětí
Jana Kulichová -
Emoční inteligence ve vztahu k šestidimenzionálnímu modelu osobnosti
Kamila PINKOVÁ -
Emoční inteligence a prosociální osobnost
Barbora GÖRLICHOVÁ -
Emoční inteligence v sociální práci
Monika TUROŇOVÁ -
Využití celostní muzikoterapie ke zvýšení emoční inteligence v pomáhajících profesích
Sabina PELECHOVÁ -
Emoční inteligence ve vztahu k pracovní spokojenosti u pomáhajících profesí
Iveta ČERVENÁ