Online marketingová komunikace firmy Party půjčovna – Lukáš Kukačka
Lukáš Kukačka
Diplomová práce
Online marketingová komunikace firmy Party půjčovna
Online marketing communication of the company Party půjčovna
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout on-line komunikační marketingovou strategii pro firmu Party půjčovna. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je vytvořena na základě analýzy, komparace a syntézy odborné literatury v oblastech marketingu a online marketingu. Cílem praktické části je navrhnout on-line komunikační marketingovou strategii pro firmu Party půjčovna …víceAbstract:
The aim of the thesis is to propose an online communication marketing strategy on social networks for the chosen subject. The diploma thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is created based on the analysis, comparison and synthesis of professional literature in the field of social media marketing. The aim of the practical part is to design an online communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
- Oponent: Martina Pechová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
On-line komunikační strategie internetového obchodu
Nikola Pavlíková -
On-line marketingová komunikační strategie
Veronika Rumanová -
Návrh on-line komunikační strategie sportovního klubu JNS Cheerleaders
Simona Míková -
Nízkorozpočtová on-line komunikační strategie pro uvádění nového výrobku na trh
Mikuláš Zubec -
Návrh on-line komunikační strategie firmy HPS-DMC,s.r.o.
Tereza Mottysová -
Návrh on-line marketingové strategie
Nora Belaidová -
Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu
Vendula Hrabinová -
Současná transformace Národní galerie Praha do on-line modu
Filip Souš
Název
Vložil
Vloženo
Práva