Analýza metodických materiálů pro rozvoj čtenářské gramotnosti dětí předškolního věku – Dominika Hastíková
Dominika Hastíková
Bachelor's thesis
Analýza metodických materiálů pro rozvoj čtenářské gramotnosti dětí předškolního věku
Analysis of methodical materials for preschool chidlren literacy
Abstract:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem bakalářské práce je analyzovat možnosti využití vybraných metodických materiálů pro rozvoj čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku. Teoretická část se zabývá vymezením teoretických východisek, které jsou zaměřené na metody a projekty podporující cestu dítěte ke čtenářství. Empirická část představuje výsledky kvalitativně orientovaného …moreAbstract:
Bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The main goal of the bachelor thesis is analysing possibilities of use selected methodical materials for development of reading literacy pre-school children. Theoretical part deals with the definition of theoretical possibilities, which are aiming on methods and projects supporting the child´s path to reading. Empirical part presents the results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Hana Navrátilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HASTÍKOVÁ, Dominika. \textit{Analýza metodických materiálů pro rozvoj čtenářské gramotnosti dětí předškolního věku}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2021. Available from: https://theses.cz/id/eb7c73/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hastíková, Dominika. Analýza metodických materiálů pro rozvoj čtenářské gramotnosti dětí předškolního věku. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Škola jako faktor ovlivňující rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně
Alexandra Sabolová -
Schopnost interpretovat text v rámci čtenářské gramotnosti ve 4. a 5. ročníku primární školy
Jana OLIŠAROVÁ -
Využití klasické a současné dětské literatury k rozvoji čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ
Andrea KLEINOVÁ -
Stav čtenářské gramotnosti žáků základních škol
Iveta CHYTILOVÁ -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová -
Využívané metody pro rozvoj čtenářské gramotnosti na prvním stupni základní školy
Monika JUŘÍČKOVÁ -
Aplikace metody Elkonina v podpoře čtenářské gramotnosti
Alena Kladivová -
Škola jako faktor ovlivňující rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně
Alexandra Sabolová