Vizuální identita hudebního interpreta – Ester Hlavová
Ester Hlavová
Bakalářská práce
Vizuální identita hudebního interpreta
Visual Identity of a Musician
Anotace:
Tato práce se zabývá procesem tvorby vizuální identity pro mladého harmonikáře, a jejím hlavním cílem je vytvořit podklady pro jeho on-line a off-line prezentaci a pomoci mu tak kariérně růst. Teoretická část práce se nejprve věnuje klientovi, cílové skupině a samotnému zadání práce. Na základě rozboru zadání se pak věnuje pojmu osobní značka a jak ji tvořit. Kapitola o osobní značce je pak podpořena …víceAbstract:
This thesis deals with the process of creation of a visual identity for a young accordion player. The main goal of it is to create a basis for his online and offline presentation and thus help him grow his career. The theoretical part of the thesis firstly discusses the client, the target group and the assignment itself. Based on this information, it therefore deals with the concept of personal brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92718
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedoucí: Filip Dědic
- Oponent: Tereza Zichová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92718
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Vizuální identita malé obce
Ján HOLBA -
Nová vizuální identita města Litoměřice
Ema Řeháková -
Vizuální a komunikační identita neziskové organizace Zvíře v tísni, z. s.
Pavla Mottlová