Analýza partnerských vztahů na bázi věrnostních programů společnosti HP Tronic, s.r.o. Zlín – Marek OLBERT
Marek OLBERT
Bakalářská práce
Analýza partnerských vztahů na bázi věrnostních programů společnosti HP Tronic, s.r.o. Zlín
Analysis of relationships based on loyalty programs, HP Tronic, Ltd. Zlin
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá dodavatelsko-odběratelskými vztahy založených na bázi provozování věrnostních programů. Cílem práce je navrhnout vhodná doporučení, které povedou k zefektivnění spolupráce s partnerskými společnostmi, které participují na věrnostních programech. Doporučení bude založeno na dotazníkovém šetření mezi klíčovými odběrateli společnosti. První část práce je zaměřena na teoretické …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with supplier-customer relationships based on loyalty programs based operation. The aim of this thesis is to propose appropriate recommendations that will lead to more effective cooperation with partner companies that participate in loyalty programs. The recommendation will be based on a survey among key customers of the company. The first part focuses on theoretical knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OLBERT, Marek. \textit{Analýza partnerských vztahů na bázi věrnostních programů společnosti HP Tronic, s.r.o. Zlín}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ebbcpw/.
Jak správně citovat práci
OLBERT, Marek. Analýza partnerských vztahů na bázi věrnostních programů společnosti HP Tronic, s.r.o. Zlín. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika specializace Management a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová