Používání strategií učení cizímu jazyku u žáků na konci prvního stupně základního vzdělávání – Mgr. Michaela Fischerová
Mgr. Michaela Fischerová
Diplomová práce
Používání strategií učení cizímu jazyku u žáků na konci prvního stupně základního vzdělávání
Using of foreign language learning strategies by pupils in the end of first grade of basic education
Anotace:
Anotace: Diplomová práce se zabývá kvantitativním výzkumem strategií učení cizímu jazyku, který byl realizován v 5. třídách základních škol. Cílem výzkumu bylo, na základě dat, které byly sbírány pomocí dotazníku a didaktického testu, zjistit, které strategie učení cizímu jazyku byly žáky na konci prvního stupně nejvíce a nejméně používané. Zda existují rozdíly v používání strategií dle pohlaví a které …víceAbstract:
Annotation: The thesis is dealing with quantitative research of strategies for learning of foreign language that was carried out in the fifth classes of primary schools. The data were collected by means of a questionnaire and a didactic test and the goal was to find out which strategies for learning of foreign language are used by the pupils the most and which at the least. Further if there are any …víceKlíčová slova
strategie učení CJ základní vzdělávání jazykové vzdělávání výzkum používání strategií učení CJ získávání jazyka vzdělávací výsledky test dotazník motivace sebehodnocení lingvodidaktika inventář strategií foreign language learning strategies primary education language acquisition educational results questionnaire motivation self-assesment lingvodidactics strategy inventory
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jov5o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedoucí: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FISCHEROVÁ, Michaela. \textit{Používání strategií učení cizímu jazyku u žáků na konci prvního stupně základního vzdělávání}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/ebebrn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Language Propaedeutics: Designing Activities to Prepare Young Learners for Foreign Language Learning
Dominika Slabá -
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
Radka Tlustošová -
Music and Singing in Relation to Foreign Language Acquisition and Learning
Tímea Petrovičová -
Aspects Influencing Foreign Language Learning of a Learner Diagnosed with ADHD
Lenka Cetkovská -
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková -
A Discourse Analysis of Rhetorical Strategies in Mainstream News Media: Comparing News Coverage of M. L. King and Malcolm X
Sarah Palet -
Planning a Strategies-Based Course for an Adult Learner in One-to-One English Lessons
Kristýna Šulová -
Strategie učení cizích jazyků účastníků podnikového vzdělávání
Dana Bušova