Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu – Bc. Lucie Křemenová
Bc. Lucie Křemenová
Bakalářská práce
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na corporate identity, jakožto na nástroj public relations, vybraného subjektu. Cílem práce je provést analýzu používaných nástrojů public relations s hlavním důrazem na využití corporate identity ve společnosti KOVOSVIT MAS, a.s. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoreticko-metodologickou, kde jsou rozebrány významy jednotlivých pojmů z oblasti komunikačního mixu …víceAbstract:
The thesis is focused on corporate identity as a public relations tool of the selected subject. The aim is to analyse the tools used in the public relations with an emphasis on the use of corporate identity in the company KOVOSVIT MAS, a. s. The work is divided into two parts. The first one is theoretical- methodological, where the meanings of concepts from the field of promotion are discussed, but …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/xtq8j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Irena Čihovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov