Bc. Lucie Křemenová

Bachelor's thesis

Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu

Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na corporate identity, jakožto na nástroj public relations, vybraného subjektu. Cílem práce je provést analýzu používaných nástrojů public relations s hlavním důrazem na využití corporate identity ve společnosti KOVOSVIT MAS, a.s. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoreticko-metodologickou, kde jsou rozebrány významy jednotlivých pojmů z oblasti komunikačního mixu …more
Abstract:
The thesis is focused on corporate identity as a public relations tool of the selected subject. The aim is to analyse the tools used in the public relations with an emphasis on the use of corporate identity in the company KOVOSVIT MAS, a. s. The work is divided into two parts. The first one is theoretical- methodological, where the meanings of concepts from the field of promotion are discussed, but …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Reader: Ing. Irena Čihovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích