Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu – Bc. Lucie Křemenová
Bc. Lucie Křemenová
Bachelor's thesis
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na corporate identity, jakožto na nástroj public relations, vybraného subjektu. Cílem práce je provést analýzu používaných nástrojů public relations s hlavním důrazem na využití corporate identity ve společnosti KOVOSVIT MAS, a.s. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoreticko-metodologickou, kde jsou rozebrány významy jednotlivých pojmů z oblasti komunikačního mixu …moreAbstract:
The thesis is focused on corporate identity as a public relations tool of the selected subject. The aim is to analyse the tools used in the public relations with an emphasis on the use of corporate identity in the company KOVOSVIT MAS, a. s. The work is divided into two parts. The first one is theoretical- methodological, where the meanings of concepts from the field of promotion are discussed, but …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/xtq8j/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Reader: Ing. Irena Čihovská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŘEMENOVÁ, Lucie. \textit{Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ebghz9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov