Styly učení v individuální výuce anglického jazyka – Bc. Michaela TOMAŠÁKOVÁ
Bc. Michaela TOMAŠÁKOVÁ
Diplomová práce
Styly učení v individuální výuce anglického jazyka
Learning styles in one-to-one teaching of English
Anotace:
Diplomová práce se bude zabývat styly učení ve výuce anglického jazyka, konkrétně v individuální výuce. Teoretická část práce se zaměří na teorii stylů učení, která bude porovnána s teorií strategií učení. Diplomantka popíše dělení stylů a strategií učení podle různých autorů, bude se detailně věnovat způsobům, jak identifikovat styl učení konkrétního žáka. Kromě toho se také zaměří na vyučovací styl …víceAbstract:
The diploma thesis deals with learning styles of learners in English language teaching namely in one-to-one courses. The theoretical part deals with the theory of learning styles which is contrasted with the theory of learning strategies. In the theoretical part it is described how learning styles and learning strategies are classified by different authors. How to identify learning styles of one particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Lucie Betáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMAŠÁKOVÁ, Michaela. Styly učení v individuální výuce anglického jazyka. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / ČJn-AJn
Práce na příbuzné téma
-
Ověření funkčnosti aktivit vybraných na základě specifik věkové skupiny žáků 8. tříd a na základě výsledků dotazníku LSI
Lucie CIHELNÍKOVÁ -
Individuální preference při učení žáků standardních a alternativních daltonských škol
Lenka Dvořáková -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Strategie učení s tabletem ve výuce přírodopisu
Lenka BENEDIKTOVÁ -
Diferenciace ve výuce anglického jazyka: Strategie na podporu učení
Lucie FARRANT -
Specifické učební styly studentů a odpovídající strategie učení se zaměřením na výuku angličtiny
Jana Machová -
Strategie učení se cizím jazykům v sekundárním vzdělávání
Pavla Čapková
Název
Vložil
Vloženo
Práva