Komunikační strategie konkrétní značky – Markéta Kšandová
Markéta Kšandová
Diplomová práce
Komunikační strategie konkrétní značky
Marketing communication of a selected brand
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat komunikační strategii značky Garnier na českém trhu a zhodnotit její efektivitu. Na základě analýzy komunikační strategie a současných trendů také navrhnout její zlepšení a identifikovat nové příležitosti. Práce je členěna do pěti kapitol. První kapitola se věnuje marketingu a marketingové komunikaci obecně a jsou zde definovány základní pojmy. Druhá kapitola čtenáře …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyze the communication strategy of Garnier on the Czech market and to assess its efficiency as well as suggest improvements and find new opportunities of the brand based on analysis of the communication strategy and current trends. The thesis is divided into five parts, first of them is devoted to marketing and marketing communication in general in order to provide basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76037
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2019
- Vedoucí: Elvíra Čermáková
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76037
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller