Markéta Kšandová

Diplomová práce

Komunikační strategie konkrétní značky

Marketing communication of a selected brand
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat komunikační strategii značky Garnier na českém trhu a zhodnotit její efektivitu. Na základě analýzy komunikační strategie a současných trendů také navrhnout její zlepšení a identifikovat nové příležitosti. Práce je členěna do pěti kapitol. První kapitola se věnuje marketingu a marketingové komunikaci obecně a jsou zde definovány základní pojmy. Druhá kapitola čtenáře …více
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze the communication strategy of Garnier on the Czech market and to assess its efficiency as well as suggest improvements and find new opportunities of the brand based on analysis of the communication strategy and current trends. The thesis is divided into five parts, first of them is devoted to marketing and marketing communication in general in order to provide basic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2019
  • Vedoucí: Elvíra Čermáková
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76037