Bc. Michaela Dudoňová

Master's thesis

Specifika marketingového mixu plastické chirurgie

Marketing mix specifics of Plastic surgery
Abstract:
Služby plastické chirurgie se stávají běžně nabízenou službou, u které se poptávka konstantně vyvíjí. Očekává se, že tento průmysl si v budoucnosti najde ještě větší uplatnění a upevní své místo na trhu. V současné době odvětví plastické chirurgie nabízí celou škálu operací, ale k tomu, aby byla podnícena potřeba potencionálních klientů, je potřeba účinný marketingový mix, který je v tomto odvětví …more
Abstract:
Plastic surgery services become as a common offered service where we can see that demand is increasing constantly. It's expected that this industry will find more target groups in future and will secure its market position. Nowadays plastic surgery offers a lot of operations, however to motivate potential terget groups it's necessary to manage an effective marketing mix which is quite specific in this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication