Vzájemná interakce plastické chirurgie a marketingu – Veronika Pospíchalová
Veronika Pospíchalová
Bakalářská práce
Vzájemná interakce plastické chirurgie a marketingu
Mutual interaction of Plastic Surgery and Marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vzájemným působením marketingu a médií, jako jeho nositelů, na spokojenost s vlastním tělem a na způsoby jeho zkrášlování, mezi které patří i extrémní případ plastické chirurgie. Z druhé strany zkoumá i jednotlivé možnosti marketingové komunikace, jejich vhodnost pro prostředí klinik plastické chirurgie a uvádí konkrétní případy. Samostatná část je pak věnována medializaci …víceAbstract:
Bachelor's thesis deals with the interaction of marketing and media, as a marketing tool, with the satisfaction of one's body and the ways how to beautify it, including the extreme case of plastic surgery. On the other side it also explores various possibilities of marketing communication tools, their suitability for the environment of clinics of plastic surgery and lists particular cases. A separate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29173
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2012
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Marcela Zamazalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POSPÍCHALOVÁ, Veronika. \textit{Vzájemná interakce plastické chirurgie a marketingu} [online].
Praha, 2011 [cit. 2021-01-17]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/pev3za/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola ekonomická v Praze.
Vedoucí práce Ondřej Pešek.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29173
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Žena a metody plastické chirurgie
Nikola BRANČÍKOVÁ -
Vliv médií na vnímání vlastního těla s důrazem na problematiku estetické chirurgie
Olga Vančurová -
Projekt marketingového řízení na soukromé klinice plastické chirurgie
Pavlína Dvořáková -
Postoje českých žen k plastické a estetické chirurgii
Vanda Študentová -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller