Bc. Michaela Dudoňová

Diplomová práce

Specifika marketingového mixu plastické chirurgie

Marketing mix specifics of Plastic surgery
Anotace:
Služby plastické chirurgie se stávají běžně nabízenou službou, u které se poptávka konstantně vyvíjí. Očekává se, že tento průmysl si v budoucnosti najde ještě větší uplatnění a upevní své místo na trhu. V současné době odvětví plastické chirurgie nabízí celou škálu operací, ale k tomu, aby byla podnícena potřeba potencionálních klientů, je potřeba účinný marketingový mix, který je v tomto odvětví …více
Abstract:
Plastic surgery services become as a common offered service where we can see that demand is increasing constantly. It's expected that this industry will find more target groups in future and will secure its market position. Nowadays plastic surgery offers a lot of operations, however to motivate potential terget groups it's necessary to manage an effective marketing mix which is quite specific in this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace