Analýza mezinárodního marketingu při vstupu na zahraniční trh – Bc. Simona Štěrbová
Bc. Simona Štěrbová
Diplomová práce
Analýza mezinárodního marketingu při vstupu na zahraniční trh
International Marketing Analysis Foreign Market Entry
Anotace:
Práce analyzuje jednotlivé metody průzkumu zahraničního trhu a popisuje dílčí nástroje vhodné pro zmapování konkrétního prostředí, u vybrané začínající firmy. Cílem práce je shrnout jednotlivé poznatky z oblasti mezinárodního marketingu a aplikovat je na příkladu konkrétní firmy vstupující na zahraniční trh. Teoreticko-metodologická část je zaměřena na jednotlivé procesy, které vedou k předcházení …víceAbstract:
This thesis analyses various methods of foreign market research and describes several tools suitable for mapping a particular environment, and suitable for the chosen starting company. The aim of this thesis is to summarize various findings in the field of international marketing and apply them to a specific example of a company entering a foreign market. Theoretical and methodological part is focused …víceKlíčová slova
Analýza zahraniční trh průzkum trhu segmentace trhu marketingová strategie marketingový mix marketingové nástroje komunikační kanály SWOT analýza STEEP analýza konkurence produkt distribuce cena propagace Porterův model malé a středně velké firmy PPO (potřeby požadavky a očekávání). Analysis Foreign Market Market Research Market Segmentation Marketing Strategy Marketing Mix Marketing Tools Communication Channels SWOT Analysis STEEP Analysis Competition Product Place Price Promotion Porter's Model Small and Medium-sized Enterprises PPO (Needs Requirements and Expectations).
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rgsly/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Kristina Palakhova -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Nurzhan Bekishev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Chances and risks of Human Resources Management of small and medium-sized enterprises in the area of employee engagement with regards to the employees’ age
Roxana-Anka Hinzmann -
The European Union support tools and their impact on the Small and Medium-sized Enterprises in Czech and Slovak Republic
Kristína Srdošová -
Economic Development and Small-Medium-Sized enterprises: A study in the Caucasus region
Eshkin IBRAGIMOV