Multinacionální společnosti v letecké dopravě – Bc. Hana ŽÍŽALOVÁ
Bc. Hana ŽÍŽALOVÁ
Diplomová práce
Multinacionální společnosti v letecké dopravě
Multinational companies in air transport
Anotace:
Tato práce se zabývá výskytem multinacionálních společností v letecké dopravě respektive rozborem leteckých strategických aliancí z hlediska jejich multinacionálního charakteru.Cílem práce je provedení analýzy dvou multinacionálních leteckých společností z různých leteckých aliancí a jejich následné porovnání na základě služeb poskytovaných zákazníkům. Pro práci byly vybrány dvě letecké společnosti …víceAbstract:
This work {\clqq}Multinational companies in air transport{\crqq} is focused on existence of multinational companies in segment of public air transport. The work is focused on appearance of multinational companies in the air transport or more precisely on analysis of strategic airline alliances in term of its multinational character. Analysis of two multinational airlines, members of two different strategic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Zveřejnit od: 29. 4. 2009
Identifikátor:
9116
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: doc. JUDr. Ludmila Novacká, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽÍŽALOVÁ, Hana. Multinacionální společnosti v letecké dopravě. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová
Název
Vložil
Vloženo
Práva