Vyhodnocení efektivity online marketingové komunikace pomocí eye-trackingu – Bc. Daniel Síbrt
Bc. Daniel Síbrt
Diplomová práce
Vyhodnocení efektivity online marketingové komunikace pomocí eye-trackingu
Evaluation of the effectiveness of online marketing communication through eye-tracking
Anotace:
Teoretická část práce sumarizuje poznatky z oblasti online marketingové komunikace, zejména pak internetové reklamy a nástrojů sledování její efektivity. Dále jsou v práci popsány poznatky z oblasti vizuálního marketingu a technologie eye-trackingu. Zejména jak technologie funguje, jaké jsou její možnosti, krátké shrnutí historie technologie a jak a kde všude lze technologii uplatnit. V praktické části …víceAbstract:
Theoretical part of the thesis summarizes knowledge in the field of online marketing communication, especially internet advertising and its effectiveness evaluating tools. Next part contains knowledge of visual marketing and eye-tracking technology. Especially how the technology works, what possibilities the technology is offering, brief historical progress of the technology and where it can be applied …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic
Yuriy Partala -
Eye of the teacher: Using eye tracking to explore professional vision of teachers and teachers gaze
Zuzana Juříková -
Eye-tracking a jeho využití v marketingu
Kristína Macíková -
Porovnanie čítania v materinskom a cudzom jazyku eye-tracking metódou
Karin Vicianová -
Použití metody Eye Tracking ve vizuálním marketingu
Stanislav Mudra
Název
Vložil
Vloženo
Práva