Etické a morální aspekty v reklamě z pohledu sexismu – Bc. Michaela Krchová
Bc. Michaela Krchová
Diplomová práce
Etické a morální aspekty v reklamě z pohledu sexismu
Moral and ethical aspects in advertising from the perspective of sexism
Anotace:
Diplomová práce zkoumá etické a morální aspekty v reklamě z pohledu sexistických a genderových prvků a postoje společnosti k této problematice. Mimo to je cílem zkoumat, jak se lidé v problematice orientují a také zda sexistická reklama odvádí pozornost od samotného produktu. Lze říci, že kvůli kreativitě, originalitě a většího zásahu lidí, se reklamy často uchylují k prvkům, které mohou mít vnímány …víceAbstract:
This thesis observes the moral and ethical aspects in advertisement in relation to sexism and gender studies as well as society‘s view on them. The work also observes how do people view this particular subject and whether this topic drags attention from the product itself. We can confidently state that for creativity purposes advertisements tend to be controversial. As far as the study in the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Sieglová, M.S.Ed. Ph.D.
- Oponent: Emil Velinov, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the corporate codes of ethics of technological companies in India and comparison with the Indian legal framework
Lester Aranha -
Code of Ethics v CSR reportingu organizace
Nikol Kurtulíková -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Ilya Gorbatov -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
11. 5. 2023