Analýza vnímání privátních značek na českém trhu – Markéta Housková
Markéta Housková
Bakalářská práce
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Analýza vnímání privátních značek na českém trhu. Cílem této práce je provést analýzu vnímání privátních značek vybraného subjektu působícího na českém trhu. Tímto subjektem v této práci je supermarket Lidl. Teoreticko-metodologická část práce je především zaměřena na rozbor tématu. Zabývá se významem slov „značka“ a „privátní značka“ a vyhází především z oborných knih …víceAbstract:
The theme of this Bachelor’s thesis is Perception analysis of private brands on the Czech market. The key objective of the thesis is to make perception analysis of private brands of chosen subject operating on Czech market. The subject in this thesis is Lidl supermarket. Theory of this thesis is mainly focused on the analysis of the topic. It deals with the meaning of the words "brand" and "private …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/unruo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Market Penetration of Private Labels in the Czech Republic and Slovakia
Barbora Hegyiová -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Markéta Petroušková -
Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
Tereza Málková -
Influence of emotions while selecting the brand / Vliv emocí na zákazníka při volbě značky
Anton Lendiel -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
Ha Vi Phanová -
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth